2023-09-05 08:49:48
زمان مطالعه : 5 دقیقه

معرفی بهترین پلتفرم های ABM در سال 2023

معرفی بهترین پلتفرم های ABM در سال 2023

معرفی 8 پلتفرم برتر ABM در سال 2023 به همراه توضیحات برای هر کدام به منظور آشنایی بیشتر با آنها موضوع این مطلب از بلاگ سیمیلار ایران است.

اگر به دنبال پلتفرم ABM هستید، باید به شما بگوییم که در حال افزایش جدی عملکرد فروش و بازاریابی خود هستید و این مساله خوب و مهمی است.

نرم‌افزار بازاریابی مبتنی بر حساب یک تغییر دهنده بازی برای مشاغل است، دقیقاً به همین دلیل است که نباید از هیچ استراتژی فروش غافل شد. نرم‌افزار ABM با قدرت محتوای جذاب و شخصی‌سازی‌شده، دسترسی خودکار، و تلاش‌های هماهنگ فروش و بازاریابی، چرخه فروش را سرعت می‌بخشد و در نهایت نتایج بهتری به شما می‌دهد.

ابزارهایی مانند سیمیلار وب نیز میتوانند اطلاعاتی به شما ارائه دهند تا به کمک آنها روند بازار خود را تحلیل کنید.

در یک بازار رقابتی، پلتفرم‌های ABM زیادی وجود دارد. برای انتخاب مناسب برای کسب و کار خود، احتمالاً می خواهید کمی بیشتر در مورد پلتفرم های برتر بدانید.

در ادامه ما لیستی از بهترین ابزارهای ABM را برای هدایت فرآیند خرید را بررسی کرده‌ایم.

ابزارها و پلتفرم های ABM چه کار می کنند؟

کارکردهای اصلی ابزارهای بازاریابی مبتنی بر حساب عبارتند از:

  • ایجاد لیست های هدفمند از چشم انداز ایده آل
  • خودکار کردن انتقال اطلاعات مهم حساب بین مخاطبین و حساب های مرتبط آنها
  • برقراری ارتباط با جزئیات در سطح حساب بین فروش و بازاریابی
  • مدیریت قیف های بازاریابی و خطوط لوله فروش در سطح حساب
  • انجام تجزیه و تحلیل تعامل حساب

در حالی که برخی از پلتفرم‌های ABM با سیستم‌های اتوماسیون فروش و یا بازاریابی ادغام می‌شوند، برخی دیگر می‌توانند به عنوان یک سیستم ثبت مستقل عمل کنند.

8 بهترین پلتفرم ABM در سال 2023

در اینجا لیست دقیقی از بهترین نرم افزارهای بازاریابی مبتنی بر حساب که می توانید در سال جاری به دست آورید، آمده است.

  1. Similarweb

Similarweb با ارائه داده های کاملا کاربردی و کامل به بازاریابی و فروش قدرت می‌دهد تا بدون دردسر بالقوه‌هایی را شناسایی کند که با شخصیت مشتری ایده‌آل شما (ICP) مطابقت دارند و نیاز آشکاری به محصول یا خدمات شما دارند.

ابزار Lead Generator به شما این امکان را می دهد که تعداد زیادی پارامتر که شامل بیش از 50 معیار وب است را سفارشی کنید تا لیستی بسیار مرتبط از مشتریان بالقوه تولید کنید که درآمد یا ارزش استراتژیک بالایی را برای کتاب کسب و کار شما به ارمغان می آورد.

حتی شماره تلفن و آدرس ایمیل تصمیم گیرندگان را نیز در اختیار شما قرار می دهد و باعث صرفه جویی در زمان شما می شود و می‌توانید سریع و آسان ارتباط برقرار کنید.

  1. Marketo (مارکتو)

Marketo یک پلتفرم اتوماسیون بازاریابی قدیمی است. اما اکنون، با افزودن قابلیت‌های ABM مانند امتیازدهی حساب و تقسیم‌بندی سفارشی، این قابلیت را دارد که به بازاریابان و نمایندگان فروش کمک کند تا روی حساب‌هایی با بالاترین پتانسیل تبدیل تمرکز کنند.

قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده از داده‌های رفتاری برای تقویت بخش‌بندی ایمیل و شناسایی حساب‌هایی با بالاترین پتانسیل درآمد استفاده می‌کنند.

ویژگی‌های مفیدی را برای ایمیل، رسانه‌های اجتماعی، تلفن همراه و تجزیه و تحلیل حساب فراهم می‌کند تا به شما در بهینه‌سازی نتایج در هر کانال کمک کند.

  1. نرم افزار HubSpot ABM

ابزار HubSpot ABM به بازاریابان و نمایندگان فروش اجازه می دهد تا کمپین های قوی و شخصی سازی شده ABM را اجرا کنند. این یک پلت فرم مستقل نیست، در اصل بخشی از راه حل های حرفه ای هاب بازاریابی و مرکز فروش HubSpot است.

پس از تعریف ICP شما، HubSpot به طور خودکار مشتریان بالقوه مرتبط را شناسایی می کند، سپس آنها را بر اساس میزان مطابقت با معیارهای شما امتیاز می دهد و اولویت بندی می کند.

همچنین می‌توانید هر صفحه‌گسترده و اطلاعاتی را با حساب‌های هدفی که به صورت دستی جمع‌آوری کرده‌اید وارد کنید. پلتفرم HubSpot به شما کمک می‌کند تا بینش‌های ارزشمندی را در مورد مشتریان بالقوه به دست آورید که می‌توانند در زمینه دسترسی شما کار کنند.

کاربران HubSpot همچنین به ابزارهای Marketing Hub که شامل تبلیغات، صفحات وب و پست‌های رسانه‌های اجتماعی است، دسترسی دارند. به‌علاوه، می‌توانید نقاط عطف کلیدی را در طول سفر یک حساب دنبال و اندازه‌گیری کنید تا کمپین‌های خود را بهینه کنید.

  1. Terminus

Terminus طیف وسیعی از ابزارها را برای پشتیبانی از تیم های بازاریابی و فروش در حال اجرا استراتژی های بازاریابی مبتنی بر حساب فراهم می کند. این ابزار به شما کمک می کند تا از طریق داده های فیرموگرافیک، قصد، تعامل و رابطه، مشتریان بالقوه مناسب را شناسایی کنید.

بازاریابی چند کانالی هسته اصلی ارائه آن است، بنابراین می‌توانید به راحتی کمپین‌های سفارشی‌سازی شده را در تبلیغات نمایشی، لینکدین، بازاریابی ایمیلی، هدف‌گیری مجدد، صفحات وب شخصی‌سازی شده، چت و سایر موارد ایجاد کنید. Terminus نیز بسیار هوشمند است، هنگامی که مشتریان بالقوه با کمپین شما درگیر می شوند، به طور خودکار به نمایندگان فروش هشدار می دهد، اطلاعات حساب را متمرکز می کند و پیش بینی خط لوله را ارائه می دهد تا به تیم شما کمک کند فرصت های بیشتری را به دست آورند.

  1. Madison Logic (منطق مدیسون)

Madison Logic یک نرم‌افزار بازاریابی مبتنی بر حساب است که از داده‌های منابع شخص ثالث استفاده می‌کند تا بتوانید حساب‌های با ارزش را بر اساس اطلاعات فیرموگرافی، فناوری، جمعیت‌شناسی و هدف شناسایی کنید.

پس از شناسایی بالقوه‌های بالقوه، مدیسون لاجیک به شما کمک می‌کند حساب‌هایی را که احتمال بیشتری برای تبدیل دارند، اولویت‌بندی کنید. این مساله به شما فرصت می دهد که:

  • تصمیم گیرندگان را با عناوین شغلی خاص از حساب هایی که فعالانه به دنبال راه حلی مانند شما هستند، هدف قرار دهید.
  • سندیکای محتوا و کمپین ها را مدیریت کنید.
  • کارهای فروش و بازاریابی را خودکار کنید.
  • و در نهایت چرخه فروش را تسریع کنید.
  1. DiscoverOrg

DiscoverOrg یک پلت فرم بازاریابی جامع مبتنی بر حساب است. با داده‌های شخص ثالث گسترده، بینش‌های عملی در مورد نحوه تعامل با مشتریان احتمالی و زمان ارائه می‌دهد.

با پایگاه داده گسترده مخاطبین خود، شناسایی حساب هایی که با معیارهای ICP شما مطابقت دارند برای تیم های شما آسان است. حتی فیلترهایی برای اصلاح لیست حساب های هدف شما دارد، بنابراین می توانید حساب ها و تصمیم گیرندگان مناسب را اولویت بندی کنید.

علاوه بر کاوش، DiscoverOrg هشدارهای بی‌درنگ سیگنال‌های خریدار و بینش‌های دقیق درباره رفتار مشتری بالقوه ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید به محض اینکه فرصت‌های جدید مشاهده شد، از آنها استفاده کنید.

  1. 6sense

ابزار 6sense’s ABM می‌تواند به بازاریابان و نمایندگان فروش شما کمک کند تا بینش مفیدی در مورد رفتار خریدار کسب کنند، حساب‌های مرتبط را شناسایی کنند و در زمان مناسب در کانال‌های مختلف اقدام مناسب را انجام دهند.

این پلتفرم داده‌های مبتنی بر هدف و بینش‌های غنی را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند آن کمپین‌های شخصی‌سازی شده بسیار مهم ABM را توسعه دهید. ابزار 6sense Dark Funnel بر تحقیقات خریدار ناشناس روشن می‌شود، بنابراین شما دقیقاً می‌خواهید مشتریان بالقوه شما چه می‌خواهند و آنها را به تاثیرگذارترین روش درگیر می‌کنید.

6حس به شما کمک می کند تجارب بازاریابی منسجمی را ارائه دهید که با عبور مشتری از طریق قیف فروش، مقیاس و تکامل پیدا کند.

ابزارها و پلتفرم های ABM چه کار می کنند؟

  1. RollWorks

نرم‌افزار بازاریابی مبتنی بر حساب RollWorks به بازاریابان و نمایندگان فروش کمک می کند تا مشتریان بالقوه با ارزش را شناسایی کنند، مخاطبین کلیدی را بیابند، آنها را از طریق کمپین های تبلیغاتی شخصی سازی شده درگیر کنند و سپس بتوانند کمپین ها را بر اساس تجزیه و تحلیل و گزارش داخلی تکرار کنند.

RollWorks از تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده مبتنی بر الگوریتم‌های یادگیری ماشینی استفاده می‌کند تا فهرست حساب‌های هدف شما را که بر اساس آن احتمال بسته شدن مشتریان احتمالی وجود دارد، امتیاز دهد.

همچنین به شما کمک می‌کند تا حساب‌های جدیدی را که به دنبال خرید هستند و احتمال بیشتری برای تبدیل دارند، کشف کنید.

پس از ساخت کمپین های ABM، این ابزار به شما کمک می کند تا حساب هدف و خریداران کلیدی خود را با تبلیغات پولی و اتوماسیون فروش درگیر کنید. تجزیه و تحلیل درون برنامه ای آن به شما امکان می دهد عملکرد کمپین را در هر دو سطح حساب و تماس اندازه گیری کنید.

کدام پلتفرم ABM برای شما مناسب است؟

واضح است که ABM برای استراتژی تولید سرنخ شما ضروری است، اما شناسایی ابزار ABM مناسب برای شرکت شما چندان واضح نیست. تمام تصمیمات استفاده از نرم افزار با ملاحظات بی شماری همراه است. هنگام ارزیابی شرکت های ABM، این سوالات مهم را بپرسید:

  • محرک های کلیدی کسب و کار ما برای اتخاذ یک پلت فرم ABM چیست؟ آیا پلتفرم مورد نظر شما از این نیازها پشتیبانی می کند؟
  • به چه عملکرد کلیدی نیاز داریم؟ آیا این ابزار آن قابلیت ها را فراهم می کند؟
  • قیمت ابزار چقدر است؟ آیا بودجه ای برای آن داریم؟
  • دوره اجرا و نصب به چه صورت است؟ آیا ما مهارت های لازم برای به حداکثر رساندن نرم‌افزار را داریم؟ آیا فروشنده پشتیبانی را ارائه می دهد؟
  • آیا پلتفرم با پشته فناوری فروش و بازاریابی موجود ما یکپارچه می شود؟
  • آیا این پلتفرم مازاد بر فناوری ایجاد خواهد کرد؟
  • ROI بالقوه چیست؟ چقدر طول می کشد تا این مقدار را ببینید؟

حال به برخی از سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید پاسخ می‌دهیم.

بازاریابی مبتنی بر حساب چیست؟

ABM نوعی بازاریابی B2B است که در آن بازاریابی و فروش با یکدیگر برای هدف‌یابی، مشارکت، پرورش و تبدیل حساب‌های با ارزش بالا کار می‌کنند.

ابتدا، مشتریان بالقوه با بالاترین پتانسیل درآمد را شناسایی می کنید، سپس آنها را با کمپین های بازاریابی که مطابق با نیازهای تجاری، اهداف و برند آنها شخصی سازی شده است، هدف قرار می دهید. با هدف قرار دادن حساب‌های کمتر با دقت بیشتر، تعامل با مشتریان بالقوه و سوق دادن آنها به خرید آسان‌تر است.

در پلتفرم ABM باید به دنبال چه چیزی باشم؟

یک ابزار بازاریابی مؤثر مبتنی بر حساب می‌تواند مخاطب هدف و مشتری بالقوه شما را شناسایی کند، اطلاعات حساب را بین مخاطبین و حساب‌های مربوط هماهنگ کند، ارتباط بین فروش و بازاریابی را ساده کرده و قیف‌های بازاریابی و روند تبدیل کاربر به مشتری را مدیریت کند و تجزیه و تحلیل کمپین ABM را انجام دهد.

رتبه سایتت چنده؟

بررسی کن